среда, 21. јул 2010.

Сребрне очи

                                                  

                                                  Најлепши пас на свету! :)
                                          
                                    Ујео ме пас!

                        Подмукла џулела!
                        Па крива си - џукеле су ЏУКЕЛЕ!
                        Неки одустану, али то су они нахрањени.
                        Носиш завоје?
                        Носим отров!
                        Ујео ме пас, носим таму и беле фигурице.
                        Не видим.
          
                       - Што нисмо тамо увек?
                        Где? У тами?
                       - Не, у духу!
                        Знаш да не можемо.
                        -Онда бар у тами духа!
                        Тога имa?
                        -Духовна сепса сабласно кида!
                        И крај не може бити на почетку.
                       - То смо се договорили. Види Џармош!
                        Зар смо голи?
                        - Ја нисам.
                        То је твоја коса.
                         То је твоја коса.
                          То је твоја коса.
                         -Чини ти се.
                        - Нека свирају у међувремену!

                        Ко?
                        - Брезе.
                        Пусти те праменове од свиле.
                        Сањао сам косу.

                        - Спавајте, спавајте, спавајте...
                        - Спавајте,спавајте,спавајте,
                        - Спавајте,спавајте,спавајте,
                       - моје сребрне очи,
                       - моје сребрне очи,
                      -  моје сребрне очи! 
                       - И Када наступи тишина, пробуди ме.
                       - И Када престану сви тонови, пробуди ме!
                       - То сам говорила мами када сам била мала.

                        Сада ме јуре бесни пси.
                        И мрак је.
                                                    
                                               
                                                   П.С. то је био део сна у којем се тражи
                                                      жива или мртва бесна џукела,
                                                      али није пас,псе волим.
                                                       Неко је причао са мном...
                                                       волела бих када бих могла
                                                        да се сетим...


Нема коментара:

Постави коментар

                                           Џез и coronavirus   Били смо у малом стану. Љубав и ја. Нисмо могли добро да затворимо врата тера...