четвртак, 22. јул 2010.

У игри и око ...


Из дневничог записа "Летње време"...21.7.2010.


Најпре, ја тако много волим руски језик!
Скоро као свој матерњи.
Мислим да не постоји нежнији језик на свету.
Ах, а тек када га слушам, одморим се дивно!
А ови моји преводи су експеримент!
Ја нисам учила руски језик, мада никада није касно!
И... некако сам се снашла, не питајте како...није ни важно!
Не замерите ми, ако се мало будем играла... руског језика...!
******
Бићу негде поред воде.
Лето није "моја шољица чаја", што би рекли.
Тешко је украсти и најмању мрвицу лепоте од света
и распоредити je на 30 дана. Заправо, није тешко за оне
који не болују од неодлучности!
Не, ја уопште нисам неодлучна! Па ко је онда??????????
Али, другачије није записано.

Нема коментара:

Постави коментар

                                           Џез и coronavirus   Били смо у малом стану. Љубав и ја. Нисмо могли добро да затворимо врата тера...