петак, 6. август 2010.

Прича моје приче

                                                                       







 

 Љубавници од Светова и Ратници од ватре!
 Пре него што загрлим даљине очима и ушима успавам загонетке.
 Вечност и ја немамо крај ни чекаонице са клупама за одмор.
 Једемо лагану тинктуру од снова и историје на бескрајном путу по којем  ходате.
 Ни за шта нисам одговорна!Может ме избрисати ,не љутим се.
 И када ме поново потражите, не морате тражити опроштај.
 Пазите на распоред слова и бројева наравно, то је за ваше добро!
 Не вређајте нечије достојанство, све остало је дозвољено!
 Моју помоћ нећете имати када се нађете са лешином самоће.
 И не помишљајте тада да сам вас издала.
 Самоћа је мој и ваш пријатељ!
 Вашу тугу не могу да умањим, ни да сакријем
 ни мање ни више од онога колико ви то сами желите.
 То што постојите и што сам вам пријатељ, сматрајте срећом и врлином!
 Ја сам вам све што имате и немате!
 Али то не треба да вас теши, нити да вас убија, напротив!
 Од ваше снаге све на овом свету зависи.
 Направите пролаз свима који вас не виде и који беже од вас,
 од њих се чувајте, али их не осуђујте!
 Они нису  из вашег племена!
 Ви сте рекли своје онима који су желели да чују и да виде.
 Управо сада долазе неки други, неки други, неки други...
 И неће пропасти свет док је мене и вас!
 Док је приче...

1 коментар:

arte је рекао...

odlicno

poziv za artePORT

w.b.

Постави коментар

                                           Џез и coronavirus   Били смо у малом стану. Љубав и ја. Нисмо могли добро да затворимо врата тера...