уторак, 10. август 2010.






       
                                                 

        ИСПОД  ПОГЛЕДА У НЕБО  
    
                                     
        (уместо увода)
   / Неки који виде
   оно што је између погледа и неба
   могу да се смеју или да плачу,
   то зависи од искуства. /




                                         &
#Ово се зове "ти си најбоља на овом свету, али ја видим да је свет велики."


*Ово се зове "ти си најбољи на овом свету, али ја нисам твоја супротност."


* Ко измисли ту глупост да се супротности привлаче? То није тачно!




#Ово се зове" јединствени смо на овој планети... 
 Шта ли  ће нам дати за награду"?
 * Лилихип? Лилихип.
  *....Ово се зове "маратон пужева."  Пужева и ножева!


#Ово се зове "чекај да кажем нешто бесмислено, јер је и то боље него..."
* Него да се загрцнем ако бих појео нешто велико, одвратно, не дај боже!


#Ово се зове " Извини, али ја сам Петар Пан иако уствари нисам, али такав сам..."
 * Како увек ја да налетим на Пана Петра, како,заштоооо?


#Ово се зове " Ма чекај да се "средим",
 мисли ми се не поклапају са капима кише..."
 * Види,.. сређује се 5000  година  ( Видиш ти то моја омиљена хиперболо)!


#Ово се зове "ма ти си наивна, ја сам се само мало шалио."
 * Замисли, чудновато, али и ја сам се само мало шалила!


#Ово се зове " можда и хоћу, али када не бих могао да хоћу, јер чини ми се да нећу."
* А зенице као два зрна бибера у води!


#Ово се зове "мислим да нећу, јер шта ако...а ја тако мрзим АКО!"
* Ееее...онда је овако!


#Ово се зове "Дајте нам, конобаре, још једно 5 пепељара, није нам довољна једна!"
* И сав алкохол који имате, али нам одузмите средства за самоспаљивање!


#Ово се зове "Рекао бих ти да си тешка као смрт, али некако се суздржах!"
* А да си ми удахнуо живот, сада бисмо имали још један живот!


#Ово се зове "С тобом је увек нешто друго и када није, и зато бих те ја најрадије мрзео..."
* Е, то, то - покида ти све правце и конце! Али држиш се ти за нешто!


#Ово се зове " Све што сам мислио да ти кажем, претпоставила си."
* Јесте, благо теби!


#Ово се зове " Иди кући и опорављај се 150 година, стрпљење је врлина!"
 * Да смо од камена, онда можда!

#Ово се зове " Ма шта ме боли... и ти си Палчица, зато ниси ни побегла на време, 
мислим, сва срећа, па имамо време, мени је то, баш онако симпатично."


* Е, дотле смо стигли, даље не постоји!


                                                                 &

  # "Ха..., види, па теби је рука као сламчица!"
   " Е, види, Палчице, како да ти кажем, овај, онај, шта сам оно хтео....?"


 * Где си се загледала у њега,несретнице, сретни се са мозгом,
    какав ти је то проблем?!! 
    ...А крв цури низ прсте руке од сламчице! Пијем сопствену крв, а не примећујем!
    То ви наравно не видите!


 # " Конобар!!! Еј, дај донеси девојци још 2,3 сламчице!
   Фина девојка, како не видиш???" Мало је нервозна без разлога, 
   пробушила је мозак!( шта би друго помислио тај сероња....онај прави,шатро духовит)!
   Само ти седи ту, одмах се враћам, ако се сетим где ћу..." 


* Ма ко ме питао што сам искрварила, а и како да ме пита крвопија када се ништа не види!
           
                                                                  &

                                       ( Након 10 000 година)

#"Хеј, ти, слушај да ти кажем, иако нећу да ти кажем 
Ти си најбоља на свету заувек!АЛИ... нема више бајке!"

*"Хеј, ти, слушај и ја теби да кажем, иако нећу никада да ти кажем 
Ти си најбољи на свету, али нећу више да те сањам, мајке ми, него 
ВРАЋАЈ МИ БАЈКУ, тешко је, бре, више овако!"



                           
                       ( аутор не воли да напомиње...али )
   Tужну бајку о 1001 илузији о љубави ( а ово је пети њен сегмент)

   извели су :
     * једна мала велика г-ђица Палчица (Варја Ракич)
     # један велики мали господичић Пан Петар ( Владимир/Димослав Лажњајев)

& П.С. Аутор никада није срео протагонисте,
             али осећа да живе ту негде испод погледа у небо.
 

Нема коментара:

Постави коментар

                                           Џез и coronavirus   Били смо у малом стану. Љубав и ја. Нисмо могли добро да затворимо врата тера...