уторак, 18. децембар 2012.






DRIVE, DRIVE, DRIVE, MY FRIEND...
( Х... је шапутала бајалицу у ноћи без сна док је над
 дрвеним таваном плесала непозната птица)




















К'о Циганка си, а ниси!
Русалкама гркљан вадиш
да им глас не проклија у водама!
Интуицију би ти неки шеик купио овде за све паре
да је не  расипаш по пољима где се легу змије.
Остави драгог нек' има селективно памћење!
Насамарен изгубио наду брзо,
Па нађе тебе,
да те обеси наопако
да висиш с главом према земљи црној!
Ма.. зар мрави да лелечу, мама?!
Зар Лудача ВелеБиљка да се савија и да пева?!
Хеј, you, o, my, friend...
my dear, friend,
шта ми сада возимо...
коју свест, који проблем, који свет!?

 саплети ме
 мама
 да ишчашим струк
 да се савијем 
 уместо тебе
 да ме не гледаш
 како му  певам
My friend...drive,drive...
.....................................
....................................

 уштипи ме
 да се нeдосањана
 ослободим воде из главе
 да ми се осуше источници
 да ти се одморе очи чарние
 да ти сване

 И да не видиш

 док му дајем Хлеб
 као он мени Камен
 док спуштам главу на њега
 док почивам под њим
 Док му дајем вино
 Живот
 Све...

 И само да не чујеш

 када  кажем:
 My,dear,friend...my,dear friend
 My,dear,friend...
 







Нема коментара:

Постави коментар

                                           Џез и coronavirus   Били смо у малом стану. Љубав и ја. Нисмо могли добро да затворимо врата тера...